Vodafone e pe butuci

de netuliber

Citeam la Adrian problemele operatorului de telefonie mobila (momentan) preferat.
Daca suni la *222 o sa intre robotul acela enervant. Totul e perfect pana ajungi la momentul in care trebuie sa intri in legatura cu un consultant. Si atunci se intrerupe convorbirea. Frumos nu? Am incercat de mai multe ori, mereu la fel.
Ce bine totusi, ca mai am un numar-business de data aceasta, la care operatorii au raspuns instant, chiar daca robotelul mi-a comunicat timpul de asteptare de 3 minute!!!. Iar de acolo aflu ca de fapt vechiul MyAccount a fost inghitit de MyVodafone. Intreb daca pot plati online cu cardul, mi se spune ca da, multumesc, si inchid.
Sfat: se pastreaza numele si parola de login ca si la MyAccount, dar o sa va ceara sa generati o noua parola. Deci dati direct recuperare parola sa salvati timp.
Odata intrati in cont veti observa ca la meniul ‘Factura’ la modalitati de plata nu mai aveti plata online (sic). Doar :
* NOU! Plata prin *121#
* Plata cu card
* Plata prin direct debit
* Plata prin myBanking
* Plata prin virament
* Plata în numerar
* Plata din străinătate
La 121 se ia comision 0,5 euro+tva, varianta cu cardul merge de la bancomate, restul se intelege cum functioneaza. Singura varianta ar fi MyBanking, dar si acolo sunt comisioane daca nu esti clientul unei anumite banci si oricum platesti un abonament lunar egal cu suma platita pt acitarea facturii prin 121.
Revin cu un telefon la relatii cu clienti, tipul de acolo nu stie, stati sa verific……dupa 8 minute jumate imi spune ca e o eroare (pe bune?, eu pt ce crezi ca am dat telefon?) si ca se va lucra la chestia asta. Mai sa fie….sunt primul care incearca sa isi plateasca factura online ? WTF?
Cica la un moment dat o sa se rezolve…..pana una alta am fost sfatuit sa o platesc printr-o modalitate descrisa mai sus.
Hai sus!