Vreti sa va votez?

de netuliber

NU MAI MURDARITI BUCURESTIUL !!!
Nenorocitilor !!!! Toti va laudati ca faceti si dregeti. In schimb v-ati facut afise si stickere (noua moda) pe care le lipiti pe unde apucati. O sa am ca mod de departajare intre voi (stupid de alfel) afisajul ilegal. Din pozele urmatoare vedeti pe cine nu o sa votez (nu ca l-as fi votat pe terminatul ala de la PNG).
Cum sa maltratezi in asemenea hal o statie de metrou? Cum sa te suporti sa faci asa ceva? Eu inteleg ca banii lu’ Gigi chiar va orbesc….dar chiar asa?
Cea mai nasoala faza am vazut-o saptamana trecuta, cand in masina fiind, la stopul de la Universitate cand vii dinspre Rosetti, ‘echipa’ de campanie a celor de la PNTCD voioasa si galagioasa impartea niste ziare lumii de pe strada. Impartea e mult spus pentru ca cei din parcul nou amenajat nu prea vroiau sa ia acele fitzuici cand aflau de la cine sunt. Ce m-a deranjat au fost tot stickerele alea nenorocite, ce erau lipite pe stalpii proaspat adusi acolo pentru iluminatul public. Zona aia era curata si chiar frumoasa, iar idiotii aia au distrus-o in mai putin de 30 de secunde. Ziare aruncate, stalpi stickeriti, resturi de la autoadezive pe jos. Mare noroc ati avut ca nu eram langa voi.
Inteleg stickerele cu un mesaj. Cu o manifestare artistica. Chiar si cu reclame cu ‘cap’. Le accept pe stalpi, panouri etc. Si eu am pus si voi pune in continuare. Dar unde s-a ajuns in momentul de fata este prea mult. Fac pariu, ca orice primar care o sa vina nu o sa curete in 3 ani de zile stalpii de jegurile astea.
Si arunci va intreb: VRETI SA VA VOTEZ ???

metrou iancului 1
metrou iancului 2
metrou iancului 3