Nesimtirea TVR si profesionalismul celor din bulgaria.

de netuliber

Saptamana trecuta, Radu Banciu i-a facut in toate felurile pe cei de la TVR pentru incapacitatea de a gestiona si prezenta acest campionat european cum se cuvine. Chestia cea mai simpla de facut, afisearea scorului dintre echipe si minutul jocului, nu a fost implementata nici acum de tvr. Astazi, deschid televizorul, si dau sa vad ce meci e in reluare. Pai erau unii care jucau, auzeam niste nume cu rezonanta turca si mi-am zis: „ce noroc, vad si eu cum au intors turcii rezultatul de la 0-2 la 3-2”. In minutul 70, goooool !!! Inscrie Hakan Yakin !!!! Ma bucur, pentru ca urmeaza sa mai vad inca 2 goluri si o lupta pe viata si pe moarte. Dar stai asa, cum adica ELVEŢIA – PORTUGALIA ?!?!?! Astia joaca? Mda.
Zilele trecute am facut o plimbare pe la vecinii nostri din Bulgaria. Poate despre asta alta data. Insa, aveau si astia o televiziune ce transmitea in direct meciurile de la euro. Si ce sa vezi? Ei aveau trecute detaliile alea minore, dar esentiale despre meciul la care te uiti ca idiotul. Si asta nu este tot. Dupa terminarea partidei, in studioul amenajat cu foarte bun gust, se faceau comentarii si analize despre joc, tactica si asezarea jucatorilor pe baza imaginilor si a graficii. Am ramas blocat de acest lucru. Daca au ajuns si astia sa ne dea lectii de televiziune, atunci chiar ne meritam soarta.
tv bulgaria 1

tv bulgaria 2