Cine isi bate joc de noi? – Partea 1

de netuliber

Politia isi bate joc de noi
De cateva zile (poate situatia dureaza de mai mult timp) pe soseaua Iancului este stationata o autoutilitara ce blocheaza un sens de mers, cei ce doresc continuarea drumului fiind nevoiti sa intre pe linia de tramvai, desi teoretic ar fi loc de 2 benzi de circulatie.
Si ieri, sub influenta site-ului asta, am sunat (despre asta cititi in partea a doua) la politie. Am reclamat ca e o masina ce ocupa spatiul carosabil si respectivul agent m-a asigurat ca o sa trimita o masina cu radar (?!) sa ii dea amenda. Perfect! Doar ca astazi, nimic nu se schimbase. Duba era tot acolo, nu fusese miscata nici 1 cm, iar praful de pe parbriz nu era deranjat. Dau inca un telefon repet ce spusesem cu o zi inainte, binenteles ca ala nu avea/nu dorea cum sa verifice ce s-a intamplat cu reclamatia. Ma asigura ca o sa trimita o masina sa dea amenda, chiar o sa incerce sa il sune pe respectiv pentru ca in baza de date figura si un numar de telefon. Asta se petrecea la ora 14’00. Dupa o ora, venind de la posta (in partea nr 5), am observat ca magaoaia e tot acolo. Tot acolo era si cand am trecut ultima data (16’15). Intamplator era si o masina a politiei rutiere ce statea in coloana la semafor. I-am intrebat de ce nu fac ceva pentru a rezolva problema. Initial mi-au spus ca nu au vazut-o (?!?!?!?!?!), l-am scos pe unu din masina sa o vada, s-a uitat, a spus un mda, apoi ca sa fac o reclamatie. Ca ei nu au ce sa ii faca. !!!!!!!!!!!!!!!!!! PAI NENOROCITILOR, STITI DOAR SA STATI CU DEGETUL PE INTRERUPATORUL DE LA RADAR SI STATI LA MICA CIUPEALA, dar cand e vorba de o chestie ca asta nu va bagati ca e treaba politiei comunitare si a celor de la Rebu ?????? Ce jeguri santeti! O sa va terorizez cu reclamatiile pana o sa va miscati curu pe strada aia sa ridicati masina si sa dati amenda aia nenorocita.