Cine isi bate joc de noi – Partea 1.2

de netuliber

POLITIA RUTIERA ROMANA
Pentru ca nici ieri, dupa a treia sesizare !!!, nu au trimis pe nimeni sa amendeze si sa ridice autocamionul ce blocheaza soseaua ianculului.
Astazi, dupa a patra reclamatie mi-am dat seama ca tot ce le comunicam este egal cu ZERO. La intrebarea mea referitoare la numarul de inregistrare, omul de la celalalt capat al firului, mi-a spus sa astept un pic sa ia un registru sa scrie in el. Pai pana acum ce faceai prietene? Iti tatuai pe brat reclamatiile?. Sau foloseai servetelul ala ce l-ai luat de la secretariat de la noua colega?
Pentru cei ce nu stiu, amenda pt parcare in loc nepermis e 150 lei si 4 puncte de penalizare. Sa nu imi spuneti ca politia a venit si a dat amenzi de 5 milioane plus suspendarea permisului, si pe ala il doare in cot si continua sa parcheze acolo.