Despre Steaua – Galatasaray si nu numai

de netuliber

Ce trebuie să ştie suporterii
» 500 de oameni de ordine de la Zmărăndescu Security vor asigura liniştea în stadion
» 30 de unităţi canine vor patrula în jurul stadionului
» 1.000 de jandarmi vor sta la intrările şi în jurul stadionului din Ghencea
» fanii vor trece prin 3 filtre de securitate pînă vor putea să intre în interiorul arenei
» suporterii lui Galatasaray care vor veni cu fulare sau eşarfe cu emblemele clubului din Istanbul nu vor fi lăsaţi să intre pe stadion.

Nu jegurilor! Nu trebuie sa stiu eu cati terminati or sa aibe o vesta cu security pe ea si o sa se creada zmardoi. Nu ma intereseaza ca or sa vina cu caini din moment ce nu am de gand sa ma las muscat. Ma doare undeva ca or sa fie mii de jandarmi la intrari, taranismele sunt deja in cotidian.
As vrea sa stiu de ce nu am voie cu umbrela pe stadion din moment ce stadionul nu este acoperit? Aaaa e corp contondent? Dar capul ala care a scos aberatia asta cat de contondent este?
De ce trebuie sa imi las la intrare toate monezile? Corpuri contondente ziceti? Nenorocitilor, aia sunt BANI. BANI MUNCITI !!! Cand o sa avem ca moneda euro, o sa ma puneti sa arunc monezile de 2 euro doar pentru ca asa i s-a sculat unuia de la paza? Muriti ma!
De ce trebuie sa imi scot sapca din cap cand intru in stadion si sa ma las controlat corporal ca ultimul tigan prins la furat?
De ce romanilor va lasati umiliti in halul asta?