Cine isi bate joc de noi. Part 3

de netuliber

Jandarmeria Romana

“fiind membru sezione si facand deplasarea pot sa va spun ca nu numai la albota am fost gazati si batuti…dar este adevarat, la albota s-a facut exces de zel…la popas acolo am ajuns toate microbuzele, dar surpriza toate terasele aveau lumina stinsa, desi erau clienti inauntru…in spatele microbuzelor erau (daca exagerez sa ma contrazica cineva) cam 10-12 dube de mascatzi…nu am fost lasatzi sa coboram din masini…unii din jandarmi lovind portiera microbuzelor blocand-o….si avand proasta inspiratie de a sta cu geamurile deschise…va datzi seama ce a urmat (gaze la greu)….soferii au fost obligatzi sa plece desii si ei inhalau gazele, dar dupa 100 de metri am oprit si am iesit pe geamuri pentru ca nu puteam sa respiram…ne-am pus pe jos sa ne revenim, dar nici la 30 de secunde au coborat mascaztii si au intrat in noi cu picioarele, cu pulanele, desi noi eram pe jos…desi am coborat 19 din microbuz n-am urcat decat 14…mai apoi afland ca si ceilaltzi 5 sunt bine….soferii au fost fortati sa conduca in aceste conditii…bravo lor ca au dovedit ca sunt soferi profesionisti conducand in timp ce inhalau gaze…din ce am inteles autocarele in care eram noi (sezione), praetoria si ultras au fost cele mai atacate…”

Hai, sa vedem ce scuze le mai gasiti animalelor din jandarmeria romana.