Water Ride prin Snagov

de netuliber

Dupa ce am cautat locul unde se producea acest eveniment cam 1 ora, am ajuns exact la timp pentru finala din acea zi. Am putut observa destul de putina lume participanta, si nu cred ca a fost doar din cauza vremii care nu te prea invita sa faci o baie ci din cauza lipsei de promovare (zic eu). Nu ca nu ar fi fost, dar parca se putea mai mult.
Despre concurentii romani am avut o parere buna, referitor la trick-urile incercate, dar totul s-a naruit atunci cand a aparut Duncan in scena. Adica e evident ca omul e cu muuuuuuult peste ce avem noi in tara. Muuuuuuult!
La un moment dat, il vad pe un tip care ajunge in baza El Capitan in carje. mi-am zis…uite ma un concurent care nu poate participa pentru ca e lovit. De unde sa stiu eu ca respectivul era chiar Radu Ionescu?
Si pentru ca i-am promis poze si Andreei de la HighSports, am inceput sa le triez. O prima parte ar fi asta:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us