Pe cine votez? UDMR fireste!

de netuliber

Dupa cum va spuneam aici, PDL-ul si-a luat adio de la votul meu. Si m-am intrebat eu, vesnica intrebare, de la dandanache incoace: eu cu cine votez? Am incercat sa gasesc informatii despre candidati, dar cu exceptia a 2-3 persoane, restul NU EXISTA !!!! Si atunci….

La senatori avem:
– Vlad Naicu (PNL)
– Nicolae Seban (PSD)
– Ladislau Kovacs (UDMR)
– Daniel Fuciu (PNG)
– Anca Daniela Boagiu (PDL)

La deputati stam in felul urmator:
– Claudia Petcu (PSD)
– Brindusa Cornelia Novac (PDL)
– Tiberius Budai (UDMR)
– Virgil Viorel Tudorache (PNG)
– Virza Mihaita (PRM)
– Adrian Neacsu (PNL)

Cu PSD-ul nu o sa votez niciodata. PNL-ul mi-a demonstrat ca nu ma merita. PNG-ul poate sa ii dea mamei mele umbrele, brichete, postere, pungi, bilete la meci si bani, ca eu tot nu ii votez. PRM-ul e mort.
Deci singura solutie a ramas UDMR-ul. Pe care o sa il si votez!

Mai gasiti o cjestie asemanatoare si aici