Hai la teatru. De Valentine's Day.

de netuliber

Cam asta se dorea a fi programul. Doar ca am sunat la TNB si erau toate locurile vandute. De mult. La toate spectacolele. Si nu doar pentru ziua de 14 februarie ci si pentru saptamanile viitoare. Da, asta stiam si eu ca e la mare cautare teatrul in Bucuresti. Doar ca in urma discutiilor de acum 2 saptamani cu anularea cumulului pensiilor cu salariile, si cu scandalul actorilor am zis sa verific o chestie.
La un calcul sumar, luand ca valoare medie a biletelor 25 lei, doar pentru Sala Mare, iese un total pe spectacol de peste 15.000 lei. Adica 150 de milioane lei vechi. Impartind egal intre cei 20 de actori, vine cam 7,5 milioane de persoana pe spectacol. Tinand cont ca luna asta sunt 3 reprezentatii, rezulta ca un actror face 20 de milioane. Din 1 spectacol, majoritatea jucand totusi in mai multe.
Si aici intervine dilema: daca iesiti la pensie cu 20 de milioane, nu cumva e bataie de joc sa mai ceri sa mai puteti lua inca un salariu, pensionari fiind?
Daca insa salariul este mult mai mic, sa zicem 10 milioane (care pentru o pensie e super ok) unde se duc restul banilor din spectacolele astea cu casa plina? Sa nu spuneti ca pe intretinerea salii si a celorlalti angajati, pentru ca, ministerul culturii pompeaza sume mari in teatre (mai ales in tnb).
Imi pare rau ca nu m-am gandit la faza asta mai demult, pentru ca ieri m-am intalnit cu Stela Popescu pe strada si chiar as fi intrebat-o chestiile de mai sus.