Ce frumos suna ideea celor de la digiphoto.asii.ro

de netuliber

….pacat ca ei sunt idioti.

Dacă te crezi destul de curajos să te aventurezi prin junglă doar cu un aparat de fotografiat sau dacă vrei să promovezi acest teaser, include unul din bannerele de mai jos pe site-ul tău. Trimite-ne un email cu site-ul tău la digiphoto [at] asii [dot] ro şi noi îţi punem link în stânga acestei pagini şi vei avea link şi pe site-ul proiectului, în continuare.

Asa suna anuntul de pe al lor site. Cum ‘ma cred’ destul de curajos am trimis un mail sa le spun ca le-am pus bannerul si ca as dori mai multe detalii. Doar ca oamenii sunt prea suficienti pentru d’astia cu trafic mic si nu accepta decat personalitati cu sute/mii de vizitatori pe zi.

Selectia linkurilor pe care le punem pe site este preferentiala si nu putem pune blogul tau.

Cu alte cuvinte, marele site de pagerank 4 nu accepta jegul de blog cu pagerank 3.
Eu credeam ca obiectul unei campanii este de a promova o idee. Ca o promoveaza unu cu 50 de vizitatori sau unu cu 500, nu cred ca este decat un castig. Te ‘injosesti’ daca pui un link catre un site mai putin vizitat (desi nu asta era scopul meu-promovez tot ce e legat de fotografie si mi se pare interesant)? Se pare ca da.
Stiti cum ar fi fost frumos sa faceti? Sa renuntati la curvasaraia cu link-urile si sa vedeti cati sunt interesati in modul real de proiect si de fotografie, prin afisarea bannerelor fara alte ‘bonificatii’.
Dar ce spun eu aici, voi sunteti studentii de la Informatica…….