puya_-_romanisme_partea_i-2009-mft_INT

de netuliber

Dupa ce aseara am primit primul sample din album si nu am apucat sa il ascult, astazi dupa ce i-am citit parerea Florinului de la HIQ, l-am si incarcat in winamp. Au trecut rapid intro-urile si dejacunoscuta „Undeva in Balcani” (careia i s-a facut o promovare masiva dar pentru nimic) si am ajuns la restul albumului. Eu, ca si umil ascultator de hiphop, am fost stupefiat. O porcarie mai mare nici ca exista in peisajul romanesc. Cu toate feat-urile prezente, doar ultima piesa suna mai normal, nimic nu salveaza cd-ul asta. Penibil de prost.
Ortega a scos un preview acum o perioada, cu Nimeni Altu si Butch, si suna DEMENTIAL. Puternic, cu mesaj, cu tot ce trebuie pentru cei ce apreciaza. Pentru ceilalti, care cumpara doar pentru ca e scos de MediaPro….felicitari, ati mai bagat niste bani in buzunare deja prea pline.