Cat mai suport(ati) Firefox?

de netuliber

Mda, mi-am instalat si eu Windows 7. Si ii duc deja dorul XP-ului ce rula bine chiar si dupa 2 ani de la instalare. Si pentru ca am procesor ‘distept’ am zis sa instalez veriunea pe 64biti. Cacat. Marea majoritate a programelor habar nu au de lucrul in acest mod. Iar asta nu e de ieri ci de ani de zile de cand s-a introdus platforma asta. Doar ca producatorii de soft nu vor sa faca 2 versiuni. Pentru ca, costa.
Treaba nasoala e tot cu firefox-ul asta. Si se vede clar in imagine de ce: google reader incarcat in ambele browsere, cu inca un tab deschis in Chrome pentru a scrie postul asta. Firefox consuma 112 mega iar Chrome consuma 75 de mega. Sa spunem ca diferenta de 37 de mega pentru un singur tab deschis nu e mare !?!?!?. Dar cum sa ai CPU load-ul la 50% !!!!!! pentru Firefox ?!?!?!?!?!. In conditiile in care Chrome-ul ia 1-2% ?

firefox vs chrome ram consumption

De ce mai stau totusi pe FF? Pentru 3 extensii: foxmarks, better greader si better gmail. Daca nu erau astea…am mai spus si cu alte ocazii.