Spaime cu Windows 7 aka Drive not Found

de netuliber

Citeam zilele trecute pe un forum ca unui tip nu ii mai vede o partitie a hardului. Nu am stat sa ma gandesc foarte mult la problema, de la windows 98 nu mi s-a intamplat asa ceva. Aseara, las calculatorul sa imi codeze 6 casete de filmari DV. Si cum l-am lasat asa l-am gasit….se blocase dupa prima sectiune pe motiv de „drive not found”. Mai mult, cand am deschis monitorul ma intampina un ‘frumos’ mesaj cum ca trebuie sa formatez drive-ul ca sa il pot folosi.
Toate astea in conditiile in care pe acest hard de 500Gb stau multe lucruri importante. Foarte multe.
Solutia cu restartul nu a dat roade. Intorcandu-ma la forumul amintit, am vazut cum ca pe windowsXP drive-urile buclucase sunt recunoscute. Am luat laptop-ul, conectat hardul la el (in cazul meu e vorba de un hard extern) si uraaaa, totul era acolo. Ciudat, reintroducand mufa in calculatorul cu windows 7, a for recunoscut.
Toata lumea da sfatul asta, mai ales dupa ce sunt patiti: BACK-UP, BACK-UP, BACK-UP !!!
PS: parca m-as intoarce la rapidul XP SP3 (si nu glumesc) in detrimentul Windows 7-ului pe 64 biti. Dar ce ma fac cu cei 4Gb de ram???