Dilema hartiei igienice

De mult, am gasit o hartie igienica ok. Multe straturi, frumos mirositoare, pret bun. S-a terminat bax-ul (ca asa se cumpara mai nou din hypermarket-uri). In magazin, nu imi mai aminteam marca. Ce era pe rafturi nu ma ajuta deloc. Am luat altceva. Acum cateva luni am dat peste alta marca. La fel de buna si mirositoare. Binenteles ca atunci cand m-am dus sa cumpar din nou, nu stiam ce sa caut. Ieri, dupa ce m-am invartit prin raionul dedicat din Auchan cam 15 minute (impreuna cu inca vreo 20 de persoane care isi cautau hartia preferata) am luat alt brand. Binenteles ca nu stiu numele.
Asa ca daca vreodata cineva dintr-un consiliu director de decizie citeste asta….factie ca la ultimele 30 de bucati de hartie din sul, sa apara o chestie de genul: „cand te duci la magazin, sa cauti hartia ALBA de la Concernul X”. Sigur iti vei aduce aminte la raft si castigul este de ammbele parti.