Ordine si curatenie dupa aproape 1 an.

de netuliber

Pentru ca a trecut aproape un an de la ultima insemnare, revin cu niste completari la postul anterior.
1. Din cauza lui Ariel m-am apucat de treaba cu rss-ul. Omul are niste virusi ce baga text/link de spam in feed. I-am trimis un mesaj pe blog, apoi un mail. Nu a catadicsit sa raspunda/faca ceva, ce puteam sa fac? Delete! Apoi am sters aproape 140 de feed-uri moarte din blogs.ro si am ramas cu 110. Mai fac o triere la sfarsitul lunii, cine nu a scris pe 2011 sa fie sanatos.
2. WDTV-ul (si BlueTech 3300 VGA) nu l-am mai folosit dar nici nu l-am vandut. Habar nu am de ce.
3. Kit-ul wireless inca nu e achizitionat, acum l-as vrea pt mediacenter-ul ce o sa fie un laptop inspiron.
4. Mi-am mai luat inca un hard. Acum am peste 4 TB. Mda, shit is growing.
5. Pentru ca sunt mai activ pe facebook decat am fost in ultimul an pe blog, le-am unificat oarecum.
Spor!