Tehnica ne omoara. Si nu vrem sa facem nimic.

de netuliber

2. O tipa nu foloseste un aparat foto un an de zile pentru ca a fost stricat. Astazi o vad cu aparatul si imi spune ca l-a reparat. La intrebarea ‘ce a avut?’ imi spune ca se stricase cablul de date. Eu zic, bine, dar nu are card? Ea imi raspunde ca nu stie, ca nu le are cu ‘astea’. Oameni buni….cum sa iti cumperi un aparat foto si sa nu ii stii functiile de baza? Pentru ce a fost inventat manualul?!?!? Sa spui ca un aparat e ‘stricat’ dar de fapt sa iti trebuiasca cablul de date, un banal cablu de date, si sa nu stii ca inauntrul aparatului este un card care poate fi citit cu orice reader, mi se pare stupid de idiot.
2. Un tip care face fotografii la minut, transfera casete video pe dvd, comanda muzica de pe internet, deci are acces la tehnologie si e normal sa stie sa o foloseasca, pentru ca din asta traieste, ii spune unei cliente ca daca face crop in photoshop la o parte dintr-o imagine, programul o redimensioneaza la rezolutia initiala. Da, programul face asta, daca ii spui sa faca asa. Daca nu, ramai cu imaginea taiata la rezolutia ramasa. Din asta rezulta ca habar nu are sa foloseasca la modul basic acel program.