Ce faceti cu like-urile ?

de netuliber

La inceputul vietii mele pe internet, imi puneam paginile favorite in folderul din Internet Explorer. Apoi in Opera. Am trecut la del.icio.us cu sute de pagini. A venit perioada cu Firefox, cu sistemul lor mai bun de bookmark-uri. Apoi cu extensia foxmarks totul era perfect. Sincronizam cu serverul central si aveam acces de oriunde la paginile salvate. Dar Chrome-ul, la inceput, nu avea posibilitatea asta. Acum fac cu Chrome ce faceam cu firefox si foxmarks, din contul Google. Foarte usor.
Si ajung si la Facebook. Cand m-am inscris, aveai la dispozitie niste tab-uri, unde iti organizai pozele, filmele, like-urile, etc. Odata cu noua versiune, like-urile nu mai sunt accesibile. Ceea ce face, din punctul meu de vedere, tot procesul, inutil. Mi-a placut ceva de la un prieten, vreau sa il am ‘la indemana’, dau like. Peste 2 luni, daca am nevoie de acea informatie, e dureros de greu de recuperat. Cu exceptia cretinatatiLor de concursuri unde se cersesc like-uri, alt rost nu le mai vad. De ce sa ‘spun’ ca mi-a placut poezia pe care ai scris-o astazi, daca nu o sa o mai pot gasi peste un an cand imi aduc aminte de ea?