Ii ajutam sau nu?

de netuliber

Primesc un comentariu:

http://www.intercer.info/download/mihai_feraru_07.jpg. cine-i om si stie ce inseamna suferinta ma va ajuta,, ii f f greu sa ajungi in situatie grea asa cum sunt eu, ptr ca eu imi fac injectii cu insulina de 4 ori pe zi, am suferit de 2 ori infarct miocardic, de 2 ori am suferit accidente vasculare din trunchiul cerebral ,sunt partial paralizat stie dumnezeu cat ma chinui eu cu viata ptr ca duc lipsa de medicamente si alimente, oare chiar nu sunt oameni care sa iubeasca pe dumnezeu in lumea asta? offf Doamne daca ati sti cat de greu o duc poate ati face un gest omenesc si din putinul vostru poate vreti sa ma ajutati si pe mine ma voi ruga mult lui dumnezeu ptr sanatatea dvs la toti ,va rog iertati-ma daca vam deranjat ,Dumnezeu ne va rasplati pe fiecare ptr faptele noastre, numai el este in drept sa ne judece, eu sunt persoana cu handicap si primesc un ajutor in valoare de 33,5 lei lunar ptr asta a fost nevoie sami deschid un cont in lei la banca: raiffaisen bank cu nr xxxxxxxxxxxxxxxxxxx pe nume mihai feraru, Va rog nu ma uitati,, A-R

Eu ii inteleg pe oamenii cu adevarat bolnavi ca fac tot felul de campanii pentru a face rost de banii necesari medicamentelor sau tratamentelor. Mesajul de mai sus nu stiu cat este de real. Daca cineva vrea sa il ajute pe respectivul, ii pun la dispozitie numarul contului.
Ce ma enerveaza insa este exprimarea bolduita de mine. Cu alte cuvinte, daca nu ma ajuti, Dumneazeu te va judeca pentru asta. Ceea ce mi se pare o josnicie din partea autorului dar probabil multi vor cadea in plasa exprimarii.
Numai bine!