De ce imi doresc un IPhone 4S de la Vodafone

de netuliber

Eu nu imi cumpar un telefon pentru ca asa e moda. Poate si pentru ca am o varsta la care ‘moda’ nu ma mai obliga (nu sunt batran, da???). Imi aleg telefoanele in functie de ce nevoi am sau cred ca voi avea. Cand mi-am cumparat Nokia E71 aveam tot ce imi trebuie. Un telefon mai mult decat ‘bazat’, acces la internet, radio si o tastatura cum numai Blackberry-urile mai aveau. Prin februarie face 3 ani. L-am scapat de zeci de ori pe jos, mi-a picat si apa pe el, s-a plimbat prin cateva tari straine la altitudini si a ‘vorbit’ mii de ore. Si doar pe carcasa se cunosc niste semne. In rest e un telefon exceptional. Pai si atunci, care e faza cu Iphone?

Problema este ca  Symbianul nu mai poate face fata. Ciar astazi, 11.11.2011 Snaptu, aplicatia ce integra twitter, facebook si alte aplicatii mai mici a tras obloanele. Pentru ca a fost cumparata de Facebook si evident ca nu avea nici un rost sustinerea altor retele. Chiar si asa, nu facea update corect la newsfeed (mai ales de cand cu noua interfata). Iar orice link sau poza era deschis cu browserul intern. Doar ca eu foloseam Opera Mini. Si trebuia sa dau din nou accept pentru a accesa netul, apoi selectarea retelei….dura foarte mult (raportat la viteza actuala). Ar mai fi suita enorma de aplicatii ce doresc sa le utilizez. De la un simplu cronometru (da, maretul E71 nu are asa ceva) la o chestie foarte serioasa cum este noul serviciu oferit de Raiffeisen Bank ce imi permite aflarea anumitor informatii despre conturile administrate.

Si mai vreau o camera foto buna. Am avut un Sony-Ericsson W810i. Facea niste poze foarte bune pentru un telefon. E71 este jalnic. JALNIC. M-as fi multumit si cu camera de la Iphone 4, dar ce are acum noua camera intrece multe sapuniere. Si am o sapuniera de Canon A590Is care mananca acumulatorii la greu si pe care o uit aproape mereu acasa. Telefonul o sa fie mereu cu mine. Iar filmarea aia la 1080 e ca glazura de deasupra unei briose cu ciocolata.

Mai vreau ecranul ala senzational. Pentru ca m-am cam saturat sa ma chiombesc in 320×240 fara posibilitati de zoom.

Il vreau de la Vodafone pentru ca sunt clientul lor de peste 12 ani si pentru ca deja ne-am ‘obisnuit’ unii cu altii. Stiu cum sunt si serviciile celorlalti, dar mie imi place la astia rosii 🙂

Vreau sa imi cumpar niste accesorii extraordinare ca design, dar neavand telefonul ar fi inutila cumpararea lor inainte, nu?

Il vreau pentru ca stiu ca il voi folosi mai mult decat un simplu telefon si pentru ca stiu ca o sa ma ajute sa fiu (cel putin) o persoana mai productiva.