Domenii prin Romtelecom. Incompetenta in forma pura.

de netuliber

Vrei sa cumperi un domeniu de internet cu extensia .ro. Alegi Romtelecom pentru  inregistrare. Completezi formularele, iti vine instant pe mail factura.

Iti multumim!
A mai ramas un singur pas pentru a-ti activa Serviciul comandat.

Trebuie sa platesti factura atasata.

Te duci la Banc Post, banca unde Romtelecom are conturile – pentru a se transfera direct suma, si achiti banii, mentionand si codurile cerute:

  • Plata nu va fi luata in calcul daca nu ati mentionat COD ABONAT si SERIA SI NUMAR FACTURA PROFORMA.
  • Plata acestei facturi proforma reprezinta acceptarea termenilor contractuali privind furnizarea Serviciului.
  • Activarea Serviciului se va face in maxim 2 zile lucratoare de la primirea incasarii platii de catre Romtelecom.
  • In cazul in care se solicita inregistrarea unui domeniu, acesta se inregistreaza NUMAI dupa primirea incasarii platii de catre Rom telecom.
  • Nu ne asumam raspunderea pentru domeniile care devin indisponibile in perioada scursa intre verificarea disponibilitatii si confirmarea platii.

Si astepti activarea. Trece o zi. Suni si afli ca inca nu s-a primit confirmarea. „Asteptati pana maine dimineata”. In jumatatea celei de a doua zi, suni sa vezi de ce nu ‘vine’ domeniul. Doamna iti spune ca nu stie, iti ia datele si cica inregistreaza o sesizare si voi fi sunat in maxim 2 ore. Dupa 2 ore suni din nou, o iei de la capat cu alt consultant care nu intelege ce vrei sa spui de fapt, iti spune si ala ca inregistreaza sesizarea si ca vei fi sunat in 2 ore.

Si uite asa au trecut 24 de ore…..iar Romtelecom isi face reclama de zor.

 
UPDATE: la ora 22’30 primesc un mail cum ca domeniul s-a activat.