Urgent Curier, alti ‘curieri urgenti’

de netuliber

UPDATE: la ora 11’35 a sosit coletul. Timp de livrare bun. Unde ar mai trebui sa lucreze ar fi ca acel sistem de tracking sa ofere mai multe informatii. Daca stim ca am trimis sau ca trebuie sa primim un colet, vrem sa il vedem ca se ‘misca’
Se face ca in ultima vreme am avut de primit niste colete din tara. Cum s-au miscat cei de la Nemo Expres vedeti aici.
Ieri, la ora 13’00 expeditorul confirma primirea comenzii. Dupa doua ore jumatate, este confirmat la livrare [au mai asteptat oamenii, doar nu chemau masina doar pentru cutia mea] si primesc AWB. Pentru cine nu stie ce e asta, e un numar pe care il bagi pe site-ul transportatorului si afli unde este pachetul tau. Nu e mare lucru, in timpurile astea, sa nu ai asa ceva si esti prost. Si asta nu ca nu vede Gigel unde ii este clona dualsim de IPhone ci pentru managementul intern. Dupa ore intregi de la ora receptionarii, am tot incercat, pe site-ul Urent Curier, sa vad cum ‘sta’ trimiterea. La 19’30 ii sun si primesc un raspuns cel putin dubios: pentru ca actele s-au completat online, lor nu le apare in sistem decat dupa ce pleaca fizic masina spre Bucuresti, undeva la 2 dimineata. Eu inteleg ca atunci cand au de prestat acest serviciu, nu se inramadesc sa livreze imediat orice rahat, dar sa treaca 12 ore pana pleaca din localitate este cam mult.
Si asta nu e tot. Ce se vede in poza de mai sus, este ce ‘afli’ din marele sistem de tracking. Ca minunatul colet este in tranzit. Nu se spune unde este sau la ce ora s-a facut inregistrarea.
Si asta in conditiile in care platesc pentru transport si ramburs mirifica suma de 30 de lei.