Domenii prin Romtelecom. Partea a III-a.

de netuliber

Aveti aici si aici niste detalii referitoare la cum a mers relatia mea cu cei de la Romtelecom.  Domeniul achizitionat in prima parte a acestei serii de [sa speram] scurta durata, a fost achitat prin banca, in baza unei facturi proforme emisa de celebrul sistem informatic din partea a doua.

Ieri ma trezesc ca mi se emite o factura noua. Nu o pot vizualiza pentru ca nu mi-am facut cont in sistemul lor. Sun la relatii si domnisoara [pentru ca daca era doamna si avea un barbat pe langa ea ar fi trebuit sa fie mai calma intr-o zi de luni] CUCU LAVINIA, imi comunica ca acea factura este in valoare de 45 de bani. Ati citit bine: patruzeci si cinci de bani. Ce reprezinta suma? Pai diferenta dintre cat trebuia sa achit si cat e factura in realitate. Problema lor este ca eu am platit fix cat aparea pe factura proforma. De ce s-au schimbat la pret asa cum fac curvele cand vede ca de fapt aia doi slabanogi care au luat-o de pe strada si au dus-o intr-un apartament, sunt de fapt  6 grasi, e usor de intuit: diferente de curs valutar. Ma intreb insa daca si invers era valabil si ce ma intereseaza pe mine ca a crescut euro cu 1 la suta din moment ce am o factura proforma pe care o achit in termenul specificat?