Domenii prin Romtelecom. Partea a IV-a.

de netuliber

Devine un adevarat roman :]

M-am gandit: daca nu le platesc suma aia, probbabil ca vor bloca cumva domeniul. Si daca tot mi-au trimis mail ca toate detaliile sunt in MyAccount pe pagina Romtelecom si ca pot plati de acolo….pai hai sa platim online. Evident ca, comisionul de plata online platit de Romtelecom este mai mare decat suma ce o aveam de achitat, asa ca daca ei sunt marlani, eu de ce nu as fi?

Problemele au reinceput cand mi-am dat seama ca nu am parola pentru propriul cont si ca nu o pot ‘recupera’ prin formularul specific. Nici sa imi fac alt cont in care sa specific codul de abonat nu puteam, pentru ca singurele optiuni obligatorii sunt nr de telefon fix sau cod cartela dolce. Sweet, nu?

Asa ca incep sa sun la relatii cu clientii. Primul consultant imi spune ca nu e de competenta sa, sa intru pe o alta ramura a robotului. Si acolo am ramas agatat, pentru ca nu raspundea nimeni. M-am resemnat.

Astazi sunt sunat: „daca mi-am rezolvat problema”. Ii explic duduii ca nu, ea imi face legatura cu departamentul SPECIALIZAT. Stau 6 minute in asteptare. Raspunde un domn ce din urmatoarele 24 de minute cat a mai durat convorbirea, 21 au fost de asteptare. Nu se poate sa imi fac cont pe site la e pentru ca nu am un ‘serviciu’ ci o optiune, factura nu o pot achita online din aceste cauze si probabil ca e ok sa NU platesc factura, fiind oricum o suma mica iar sistemul informatic e cretin, ca desi nu am cont la ei, el imi trimite instiintari  cum ca as avea.