PROFI preia locul ramas liber de la MIC.RO

de netuliber

Dupa deranjul provocat in online de reclama cu sanii care se maresc si mortul care vorbeste din cosciug, oamenii de la Profi s-au gandit sa dea si bloggerilor niste premii ca sa scrie si de bine. Ca au avantaje [dau cu paste]:
1. proximitate = comoditate, magazine aflate in imediata vecinatate a casei
2. sortimentatie bogata pe toate nivelurile de pret – peste 5.000 de articole (90% provin din Romania)
3. produse proaspete, categoria de fresh este foarte dezvoltata (legume-fructe, carne, produse de panificatie si grill)
4. promotii permanente
Deci PROFI s-a transformat in magazin de proximitate, iar pentru cei ce nu stiu ce inseamna, in brief s-a dat si explicatia. Intrebarea mea este: DACA PANA ACUM NU AU FOST MAGAZINE DE PROXIMITATE, CUM SE FACE CA ACUM SUNT, LOCATIA RAMANAND NESCHIMBATA?
Si cum se doreste ca acest brand sa fie perceput ca ‘aproape de casa’ cand sunt doar 16 magazine in Bucuresti? Pai alea 699 de mic.ro-uri cum erau? Direct in casa?
Ma rog, daca e cineva care chiar are un magazinas din asta pe langa domiciliu, sa imi spuna ce sortimente de cafea boabe se gasesc pe raft.