Nu imi este rusine nici cu Citi Bank

de netuliber

Ma gandeam sa aplic pentru un card de credit (ca sa cresc si mai mult gradul de indatorare). Si mi-au placut cei de la Citi Bank. Datorita sucursalelor, a site-ului, habar nu am ce ii spune creierului meu ca „sunt buni”. Pe la 21’15 completez online (bila alba) un formular. Dupa, apare un counter ce spune ca in maxim 30 de minute (daca cererea nu a fost facuta dupa ora 23’00) voi fi contactat de un reprezentant (zeci de bile albe pentru asta).
Problema este ca au trecut minutele alea si nici un sms nu am primit, ce sa mai spun de telefon sau mail. Sute de bile negre!
Daca tot te apuci si faci o asemenea promisiune, incearca sa te tii de cuvant. Ca nu cred ca e un singur consultant ce se ocupa la aceasta ora de solicitarile venite de pe net si nu face fata. Pentru ca daca asa se intampla, inseamna ca puteti avea clienti mai multi dar fiindca va zgarciti la inca un om in program de seara, este posibil sa ii pierdeti.